Followers

Labels

Monday, December 13, 2010

Result oH Result


Assalamua'laikum..
Result final dah keluar..

N alhamdulillah result ku x mengecewakan kalau dibandingkan dengan result semester sebelum nie..

W/pun result ku x mencapai target yg ku kehendaki..
Tapi aku redha dengan keputusan tersebut..

Ini kerana sudah menjdai ketentuan-Nya setelah apa yang aku usaha kan dalam semester tersebut..

Dengan keputusan tersebut, aku nekad untuk berusaha lebih dari sebelum ini..
InsyaALLAH, aku akan dapat melakukannya dengan adanya DIA disisiku..
Disamping keluarga ku yang terCHINTA..



Disini aku berdoa pada-Mu Ya ALLAH Ya Rabbi..
Berikan aku kekuatan untuk menempuhi alam universiti ku yang penuh dugaan..
Ku mohon ENGKAU tabahkan hatiku, permudahkan urusan pembelajaran ku..
Dan jgn biarkan aku lalai untuk melupakan-MU dengan keindahan dunia yang sementara ini..
Sesungguhnya ENGKAU tahu apa yang hamba-MU inginkan..
Dan ku pasti ENGKAU akan beri yang terbaik untuk hamba-Mu..
Amin ~

No comments:

Post a Comment