Followers

Labels

Tuesday, October 26, 2010

5F Senjata Yahudi Tumbangkan Islam

Assalamua’laikum..
Post kali ni saya nak kongsikan apa yang baru saya temukan..

Sedar or secara tak sedar..Minda kita sekarang telah pun dijajah oleh suatu bangsa yang cukup kuat sekarang iaitu BANGSA YAHUDI..

Apa yang ingin saya kongsi kan disini “SENJATA” yang digunakan oleh Yahudi bagi menguasai minda dan merosakkan akhlak serta aqidah manusia ialah 5F..

5F??? Tahukah kalian apa itu 5F..

5F tersebut ialah :

• Film
• Family
• Fashion
• Fun
• Food

1. Filem OH Filem..

“Senjata” pertama Yahudi kuasai kita..
Bagaimana “DIORANG” kuasai kita???

Melalu filem, yahudi menyelitkan unsur-unsur negative yang bercorakkan filem yang mengandungi unsur-unsur lucah. HOLLYWOOD dikuasai oleh orang yahudi. Dan kita boleh tengok filem yang dihasil kan oleh kaum terkutuk tersebut menghasilkan filem yang mengandungi 18SX. Dan zaman sekarang, filem berupa ini menjadi tuntutan para remaja.
Sekarang kita juga boleh lihat Filem Malaysia, dikuasai oleh yahudi. Dimana kita boleh lihat, pergaulan bebas antara lelaki dengan wanita. Para pelakon [laki & wanita] boleh tidur di 1 katil. Ada juga cerita yang menerapkan unsur2 sihir dan melawan takdir Allah. Ini jelas menunjukkan aqidah seorang Islam telah jatuh dan dikuasai oelh yahudi..

Confirm yahudi ketawa besar!!!!

2. Family

Ada apa dengan famili..

Mari kita lihat ----> z0oM in

Yahudi turut memastikan agar anggota keluarga di kalangan orang Islam boleh hidup bebas, isteri boleh berpasangan dengan suami orang lain, suami pula boleh bersama isteri orang lain. Kes-kes seperti ini banyak berlaku di atas muka bumi. Tambahan pula pasangan suami isteri boleh menari-nari di khalayak ramai tanpa perasaan segan silu seperti dalam rancangan Sehati berdansa.

Anak-anak gadis atau isteri-isteri membuka aurat di hadapan bukan mahram mereka menjadi trend hari ni, di mana para bapa atau suami tidak merasa cemburu dengan gelagat orang-orang yang di bawah jagaan mereka, kehidupan keluarga menjadi kalut dengan sebab Islam tidak menjadi pegangan hidup yang sempurna.

Aduhhh~~ jatuh lah institusi keluarga tersebut..

3. Fashion Gitu..

Fesyen sudah menjadi satu budaya di dalam dunia sekarang..Semua nak berfesyen..
Sampaikan nenek-nenek pun nak berfesyen..

Tak tau la apa nak jadi kn???

Bagaimana yahudi pengaruh minda & akidah seorang Islam dengan fesyen???

Perkara ini juga menjadi trend yang digilai oleh golongan wanita dari segenap peringkat umur, trend fesyen pakaian remaja perempuan yang menampakkan pusat dan berpakaian ketat tidak lagi menjadi pelik pada hari ini, tindakan itu sebenarnya kejayaan bagi Yahudi yang telah mencipta fesyen-fesyen pakaian menjolok mata.
Bukan itu sahaja, sedangkan fesyen bertudung pun turut tidak ketinggalan dalam dunia fesyen ini. Apa yang saya dapati, ada fesyen tudung yang tidak mengikut syara’. Kita semua tahu, tudung mesti menutupi bahagian dada setiap wanita, akan tetapi lain yang jadi.

Tudung sekarang seolah-olah “terangkat”. Dimana ia mendedahkan bahagian dada wanita tersebut. Mereka seolah-olah ingin menonjolkan “sape lagi besar k0t” ??? [Maaf atas kekasaran bahasa disitu, sesiapa terasa harap berubah]

4. Fun [HIBURAN]

Kegilaan Muslim dengan hiburan sebenarnya adalah hasil jarum halus yahudi. Program hiburan seperti Akademi Fantasia, Malaysian Idol, Mentor dan sebagainya adalah program yg menjuruskan muslim kepada perasaan cintakan hiburan atau hedonism[perkataan baru belajar]. Ini belum termasuk hiburan konsert yg penuh maksiat, pesta2 hiburan dan sebagainya.

Islam tidak melarang umatnya berhibur. Baru-baru ini, saya dapat info/maklumat mengenai hiburan. Satu forum di UMS yang bertajuk “Tak Salah Berhibur”. Bagi saya satu topik yang menarik itu diperisukan disitu. Semasa forum tersebut, bukan sahaja panel beragama Islam [Ustaz Murthada’] yang hadir malah panel beragama Kristian turut hadir yang merupakan seorang paderi.

Info yang teman saya beri yang dia dapat dari forum tersebut :

“Tak salah berhibur. Mnusia perlukan hiburan, kita bkan robot yang xda perasaan, hiburan tu indah, xbleh nafikan,, malah da jdik sbhagian drpd hdup kita. dikatakan bhw Allah itu maha indah, dan suka pda keindahan, n islam agama syumul x prnah larang umatnya utk brhibur, ambil tau psal hburan,etc. cmanya dtkankan gris panduan,, dlam berhibur pun ada panduannya, tata susilanya”

* Kredit untuk sahabat saya di UMS

Memang betul apa yang dikatakan. Kita boleh lihat matlamat Islam begitu jelas. Bukan sahaja untuk setengah aspek tetapi menyeluruh. [terang lagi bersuluh]
Sedangkan agama lain juga tidak menggalakkan penganutnya berhibur secara berlebih-lebihan. Bukan sahaja Islam melarang, bahkan agama lain turut melakukan benda yang sama.

5. Food [Makanan]

Tindakan zalim dan kejam Yahudi menyerang rakyat Palestin, telah membuka mata umat Islam seuruh dunia bahawa mereka perlu memboikot barangan mereka khususnya yang melibatkan bahan-bahan makanan seperti KFC, McCdonald dan lain-lain.

Bukan itu sahaja, banyak kandungan makanan zaman sekarang mengandungi lemak khinzir. Kita kena mengambil langkah berjaga-jaga kerana ini penting. Dan pihak yahudi tahu, sekiranya umat Islam makan makanan yang haram [khinzir], ia akan membuatkan kita menjadi malas. Malas untuk beribadat. Sekiranya ini berlaku, kita akan menjauhi diri dengan Allah S.W.T. Itulah pihak yahudi suka Mereka juga tahu sekiranya kita makan [khinzir], amal ibadat kita akan ditolak. Cuba bayangkan, setiap hari kita memakannya [disedari/tidak disedari] bila doa amalan kita akan dimakbulkan.

List berkaitan makanan yang mengandungi lemak khinzir boleh anda lihat di link ini..

http://www.pelbagai.com/yahudi/serangan-babi-ke-atas-negara-islam/

HEBAT sungguh Yahudi mempermainkan Umat Islam.

So, renung-renungkan la..
Wasalam ^_^

3 comments:

  1. how bout when someone says dat he is not couple cz HARAM but in fact, he has close ties with his non-muhrim?
    wut do u think bout dat?

    ReplyDelete
  2. halo there..i dont know who u r..??
    let me try answer it..
    b4 that, shud this topic under cinta vs couple..
    y u comment on this post??
    back 2 the question..
    it depend on the person..
    when u look s/he doing something like that..
    mybe s/he got own reason 4 doin' that..
    the m0st important thing..
    s/he know what s/he doin'..
    [admin - Hamba-Nya]

    ReplyDelete
  3. here...i know2.this post already posted a long time ago.but still, a knowledge meant until the end of the day. [haish...kepsi tulah makanan pilihan kalau ada]

    i have my opinion here for the question. (lari tajuk kah?biar la bah)
    > couple is a beginning of the next thing we going to do. mukadimah. we thought the person belong to us [come on.it is!] then we a imagining about them. There is a word, we are not doing anything, we even give advise to each other. But once we thought we have authority to them, we don't know what happen next.
    [http://worst-reckon.blogspot.com/2010/11/dalam-hati-kena-ada-taman.html]

    p.s : Zat yang memegang hati bisa membolak-balikkan perasaan. Dan segumpal darah di dalam badan kita ada hitam dan putih. Yang hitam itu yang berbahaya. Dan putih itu mungkin tidak sebersih yang kita sangka.

    ReplyDelete