Followers

Labels

Thursday, December 2, 2010

Kiamat Makin Dekat


Assalamua'laikum kepada pembaca setia blog saya, In My Mind Blog..

Moga-moga dipermudahkan segala urusan kita oleh-Nya..
InsyaALLAH..

Jam menunjukkan 5.58 pagi, setelah selesai solat subuh..
Hati ini terdetik untuk post 1 lagi entri..
Sekali lagi dengan izin-Nya..
Alhamdulillah, syukuran Ya Allah..

Post saya kali ini nak sentuh tentang masyarakat eropah yang kini banyak memeluk Islam..
Mengapa ini berlaku..
Apa maksud semua ini..

Bagi saya, ini merupakan detik-detik menunjukkan kiamat makin dekat..
Kiamat akan datang menjemput kita dengan izin-Nya..

Mengapa saya berkata sedemikian..??
Dari buku yang saya baca bertajuk Tanda-Tanda Kiamat..

Salah 1 bukti tanda besar nya ialah..
PENAKHLUKAN KONSTANTINOPLE..

Dalam penakhlukan tersebut, Ia bukan penakhlukan yang biasa kita dengar iaitu penakhlukan melalui peperangan bersenjata canggih.

Akan tetapi, penakhlukan ini hanya berasakan kalimah Allah.

Menurut pandangan ulama' ini terjadi kerana, bilangan umat Islam di Eropah terlalu ramai dan orang Islam di sana terlalu kuat dan orang bukan Islam menjadi sedikit dan lemah.

1 comment:

  1. Tndanya kian pasti. huhu... dan aku tahu amalanku belum ckup sbgai bekalan utk 'di sana'.. T_T

    ReplyDelete